אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    החלפת זכוכית לטרקטור חקלאי

    החלפת זכוכית לטרקטור חקלאי הינה משימה שנועדה למקצוענים בלבד – לחברת ברוך ובניו זגגות טרקטורים בע"מ. שמשה של טרקטור חקלאי שונה משמשה של רכב רגיל, ועל כן, אין ספק כי אתם תזדקקו לשירותיה של חברה אשר מתמחה בזגגות ציוד מכני הנדסי. ברוך ובניו פעילים בתחום החל משנת 1958 וישמחו להעניק לכם את השירות המקצועי והמהיר ביותר לו אתם זקוקים לשם חזרה לעבודה.

    החלפת זכוכית לטרקטור חקלאי מן הצפון ועד לדרום

    הטרקטור הוא ללא ספק אחד מכלי העבודה החשובים והיעילים ביותר שיש לכל חקלאי בישראל. ייעודו העיקרי הוא גרירה או משיכה של כלים אחרים. בתחום החקלאות הטרקטור יכול להפעיל כלים שונים, מלגזות אחוריות ועוד. השימוש בטרקטור חקלאי נפוץ מאוד בכל רחבי הארץ מן הצפון ועד הדרום.

    אך בשעה שאנו מגלים כי נשברה או נסדקה הזכוכית של הטרקטור, אנו נאלץ לעצור את כלל העבודה, מכיוון שלא יהיה ניתן לעשות בו שימוש תקין עקב המגבלה המשמעותית על שדה ראייתו של הנהג. זכרו כי הפעלת טרקטור בשעה שהנהג לא רואה מה הוא עושה, תהיה פעולה אשר מסכנת את כל מי שנמצא באזור. על כן, אתם תזדקקו לשירותיה של חברת זגגות אשר מבצעת החלפת זכוכית לטרקטור חקלאי. חברת ברוך ובניו יעניקו לכם את שירות החלפת הזכוכית האיכותי ביותר ובכל מקום בו אתם מגלים כי ארעה התקלה. ניידות השירות שלנו יגיעו במהירות לאתר ויבצעו את התיקונים הנדרשים במקצועיות וביעילות ללא פשרות.

    חוזרים לעבודה במהרה

    במצב בו הטרקטור החקלאי שלכם מושבת עקב זכוכית שבורה, אתם תזדקקו לשירות המהיר והמקצועי ביותר, זה אשר יאפשר לכם לחזור לשגרת העבודה במהרה. אנו בחברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים, מבינים כי אין לכם זמן מיותר לבזבז על המתנה לצוות שיתקן את התקלה, על כן הצוותים המקצועיים שלנו מפוזרים בכל רחבי הארץ, על מנת שנוכל להיות מסוגלים לספק בעבורכם את התיקונים הדרושים בכדי שתוכלו לחזור לעבודתכם במהרה ובצורה הבטוחה מכל.

    החלפת זכוכית לטרקטור חקלאי

    עבודה עם טרקטור חקלאי נעשית לרוב במסגרת עבודה קשה ומסובכת, וקיים סיכון ממשי שהזכוכית בהם תיסדק או תישבר. בגלל זה, ובמקרה שהזכוכית אכן ניזוקה, אתם חייבים לקבל עזרה מהירה של החלפת זכוכית לטרקטור חקלאי, כדי להחזיר אותו לעבודה כמה שיותר מהר. חברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים בע"מ היא חברת זגגות לכל סוגי רכבי עבודה, ישמחו לתת לכם מענה ושירות מקצועי עד עליכם. בעזרת צי רכבים גדול ומיומן, הצוות של חברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים בע"מ יגיע במהירות לכל מקום ויבצע תיקון או החלפה של זכוכית הטרקטור.

    באילו מקרים אתם יכולים להזדקק לשירותי החלפת זכוכית לטרקטור חקלאי?

    ניתן לתקן מספר בעיות על ידי החלפת זכוכית לטרקטור חקלאי. לפעמים, מדובר בזכוכית שנסדקת, נשברת, נשלפת ממקומה וכו'. בלאי, פגיעה או תאונה יכולים לגרום לבעיות אלו. יש הרבה סלעים, אבנים, עצים גדולים ומכשולים אחרים בעבודה, כך שבעיות מסוג זה קורות לעתים קרובות. בעת תקלה בזכוכית של הטרקטור יכולים להיווצר מספר מצבים מסוכנים. קודם כל, זו בעיית בטיחות. כאשר הנהג יושב על המושב או בקרבתו, הזכוכית עלולה להישבר ולפגוע בו. חוץ מזה, זה משנה את איכות הראייה שלו ואת האזור שהוא יכול לראות. עבודתו לא מתנהלת כמתוכנן בגלל הבעיה, והוא עלול אפילו לרדת מהמסלול, ליפול לבור ולגרום לתאונה מסוכנת. לכן, אסור להסתכן שלא לצורך, וחובה להחליף זכוכית לטרקטור חקלאי באופן מידי בעת הצורך.

    איך ניתן לטפל בבעיה באופן הטוב ביותר?

    כאשר יש לכם תקלה עם זכוכית הטרקטור שלכם, אתם חייבים שירותי החלפת זכוכית לטרקטור חלקאי שמגיעים עד אליכם, מאחר ושינוע של טרקטור למוסך הוא ההוצאה גדולה מאוד ואתם גם עלולים להפסיד הרבה כסף על הפסד יומי עבודה בשטח. לכן חברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים בע"מ מספקת לכם שירותי תיקון עד אליכם. לחברה יש צי רכבים, כאשר לכל רכב יש את כל הכלים והציוד שאיש מקצוע מיומן יצטרך לשם עבודת התיקון. חברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים בע"מ פועלת בתחום מאז שנת 1958, ובזכות ניסיון יקר ערך אתם תמיד תקבלו יחס מקצועי, אדיב ומהיר לפניה שלכם.

    שירותים נוספים

    זכוכית למחפרון

    זכוכית למחפרון היא אחת החלקים החשובים ביותר ששומרים על בטיחותו...

    קראו עוד

    החלפת שמשות לשופל

    חברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים, מעניקים כחלק משירותיהם, גם...

    קראו עוד

    החלפת זכוכית למנוף

    החלפת זכוכית למנוף זו מטלה מורכבת אשר חשוב כי תתבצע...

    קראו עוד