אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ניידות שירות לכל הארץ

    חברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים בע"מ שמחה לעמוד לשירותכם בכל מצב בו אתם תזדקקו לשירותי זגגות לכלי הצמ"ה השונים. אנו מודעים לעובדה כי התקלות עלולות להתרחש במקומות ובמצבים שונים, לאו דווקא בשעה שהטרקטור עומד במוסך. דווקא בשטח, דווקא באמצע העבודה, אתם עלולים לגלות כי שמשה נשברה וכעת אין אתם יכולים לבצע שימוש בכלי העבודה המיוחד הזה.

    עבודה בכלי רכב בו השמשה שבורה, מסכנת אותנו ואת האנשים סביבנו, כיוון שזו מגבילה את שדה ראייתו של הנהג. על מנת למנות מקרה אסון ולשוב לעבודה במהרה, חברת ברוך ובניו תגיע לכל מקום בו אתם נמצאים ותבצע את התיקונים הנדרשים לשם כך. ביכולתנו לספק מענה לכל דרישה וצורך שעלולים להתעורר בכל אזור בארץ בו אתם נמצאים.

    תמיד לשירותכם – מן הצפון ועד לדרום

    חברתנו מחזיקה צי ניידות שירות מקצועיות אשר מעניקות שירותי זגגות לטרקטורים, צמ"ה ומענה בשטח ללקוחותיה. ניידות השירות שלנו מוכנות ומזומנות להגיע לכל חלקי הארץ בפריסה מלאה, מן הצפון ועד לדרום. אנו מקפידים על העובדה כי בכל ציידת יהיה צוות מקצועי, אמין ומוכשר אשר מטרתו היא לספק בעבורכם את המענה המהירה והיעיל ביותר לשם החלפת שמשות לכלי רכב שונים ברמה הגבוהה ביותר.

    צוותי השירות אשר עומדים לשירותכם עוברים את ההכשרה המתקדמת ביותר בתחום ומתנסים במגוון פרויקטים שונים עד כי יהיו מנוסים ברמה המספקת על מנת לצאת לשטח ולהתמודד עם התקלות השונות בזמן אמת. כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי השירות אותו אתם תקבלו עומד ברמת האיכות הגבוהה ביותר.

    חברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים בע"מ מתמחה בהתקנה והחלפה של שמשות לכלי צמ"ה, טרקטורים, דחפורים, מחפרים, מנופים, מלגזות, מכבשים בובקטים ועוד. אנו מקפידים להעניק את השירות הטוב ביותר בשטח – על פי הדרישות המדויקות של לקוחותינו.

    צרו קשר עוד היום ואנו נתקן את כל הליקויים בשמשות שלכם!

    שירותים נוספים

    זכוכית למחפרון

    זכוכית למחפרון היא אחת החלקים החשובים ביותר ששומרים על בטיחותו...

    קראו עוד

    החלפת שמשות לשופל

    חברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים, מעניקים כחלק משירותיהם, גם...

    קראו עוד

    החלפת זכוכית למנוף

    החלפת זכוכית למנוף זו מטלה מורכבת אשר חשוב כי תתבצע...

    קראו עוד